I Setmana de la Joventut
.: Dilluns 24 de Març :
 - 
Tu que eres jove, "Volcat amb la vida" i dona sang de 10 a 13:30 h. a l'AUTOBANC que estarà a la Pl. Major.
 
.: Dimarts 25 de Març :
 - 
17:00 h. Concurs de Catxirulos al Camp de Futbol. El que vole mes alt tindrà regal.
 
 
 
 
 
  
.: Dimecres 26 de Març :
 - 
18:00 h. Eixida  des  de  la   Pl.  Major  per anar  al Teatre  Olympia a vore  el nou espectacle de TRICICLE anomenat "GARRICK", en homenatge al primer còmic que va ser conscient de la seua gran labor com risoterapeuta.
 
 
  
.: Divendres 28 de Març :
 - 
22:30 h. Nit de Rock "THE GARROPHONES" a l'Av. de la Font del Frare. ACUDEIX! Rock guitarrer de totes les generacions amb el seu primer treball: "Qui no vullga pols que no vaja a l'era".
 
 
 
  
El grup "The Garrofones" guanyadors del "Rockenfallas 2006" i el festival "Karxofa Rock 2006" han fet una bona demostració del Rock valencià. Sols lamentar la baixa asistencia de públic. 
.: Dissabte 29 de Març :
- 
12:00 h. EXHIBICIÓ DE BATUKA a càrrec de les alumnes del curs de batuka a la Casa de la Cultura.
 
 
 
  
- 
22:00 h. Cinema a la Casa de la Cultura.
 
 
 
Si t'agrada l'esport encara estas a temp d'apuntar-te a les diferents activitats i competicions esportives que el teu Ajuntament a preparat per a esta Setmana: 
PING PONG, FRONTO i FUTBOL 7.
 
  
 
 
També als amants de la fotografia vos interessara la proposta següent: Volem que ens feu arribar un resum fotogràfic de la Setmana de la Joventut.
 
 
Requisits: tindre de 13 a 30 anys, i participar de les activitats, camera en mà. Tan sols es permetran un màxim de 3 fotos per persona. Portar-les a l'Ajuntament o enviar-les via e-mail fins al dia 11 d'abril amb les teues dades personals.
 
 
Del 24 al 31 de març, Exposició de Fotografia a la Casa de la Cultura: "LÍMITES" de l'artiste Victor Aranda García, que indaga en la frontera entre  representació i  realitat mitjançant suggerents imatges.
 
 
Organitza: Ajuntament d'Olocau
Col·labora:SARC